FANDOM

Staaaay fresh!

—Squid Sisters, motyw przewodni

Squid Sisters
CaM
Callie i Marie
Informacje
Gatunek Inkling
Kolor włosów Czarny/Magenta i Szary/Zielony
Kolor oczu Złoty
Wiek Co najmniej 17
Płeć Kobiety
Lokalizacja Inkopolis Plaza
Squid Sisters (jp.シオカラーズ Shiokarāzu lit. Sea O' Colors) - słynny duet piosenkarek Callie i Marie. Są one również prezenterkami w Inkopolis News, zapowiadają ważne wydarzenia, nowe mapy, nowe branie, itp. Są one również gospodyniami dla Splatfestynów. Wrew nazwie, są one kuzynkami, a nie siostrami.

CallieEdytuj

Główny artykuł: Callie

Głównymi kolorami Callie są magenta i czarny. Ma ona długie, różowe i czarne macki jako "włosy", oraz nosi srebrne kolczyki. Callie ma nerwowy charakter w porównaniu do spokojnego charakteru jej kuzynki. Jest pobudliwa i często postrzegana z uśmiechem na twarzy. Jej komentazre są dosyć niewinne i bezpośrednie. Callie zachowuję się również dość dziecinnie i jest pełna energii w zestawieniu ze spokojną naturą Marie.

Jej solówka, "Tokimeki ☆ Bomb Rush", jest stosunkowo szybka i żywiołowa. Piosenka pasuje do gatunku "pop". Całkowita energia i odczucie "Tokimeki ☆ Bomb Rush" wyraźnie wykazuje podobieństwo do Callie i jej własnej piosenki.

MarieEdytuj

Główny artykuł: Marie

Kolory Marie to jasna szarość i jasna zieleń. Włosy ma uczesane na "boba" z pierścieniem kalmarowym na głowie. Marie jest znacznie mniej pobudliwa niż Callie i na jej twarzy widać zazwyczaj tylko półuśmiech. Wiele z jej komentarzy są sarkastyczne, impertyneckie, niektóre nawet średnio porywające. Marie zachuje się dojrzale i czasem nieco narcystycznie. Jest mniej energiczna od swojej kuzynki i bardziej spokojna.

Jej solówka, "Tide Goes Out", jest stosunkowo powolna i ma bardzo azjatycki klimat. Marie nie tańczy tak ruchliwie, lecz zamiast tego dużo gestykuluje. Sama piosenka była dosyć spokojna, niezbyt energiczna, co doskonale odzwierciedla charakter Marie.

Obowiązki hostingoweEdytuj

Inkopolis NewsEdytuj

Inkopolis News to program z wiadomościami w Inkopolis, ogłaszający o waznych wydarzeniach i aktualizacjach w grze Splatoon. Studio nagrań znajduje się w Inkopolis Plaza.

SplatfestynEdytuj

Callie i Marie są również gospodyniami Splatfestynów, wydarzenia multiplayer, w którym grzacze z całego świata walczą w dwóch drużynach. Squid Sisters są również po przeciwnych stronach, Callie w zespole po lewej, a Marie w drużynie po prawej. Podczas trwania Splatfestynu obie zmieniają kolor swoich macek i ubrań zgodnie z tuszem drużyn do których należą. Śpiewają wtedy na ciężarówkach wyposażonych w sprzęt sceniczny.

W górnym rogu nagłówka informującego o sile danego zespołu, pokazane są oczy jednej ze Squid Sisters zależnie od wybranej drużyny. Gracz z drużyny Callie będzie miał jej skośne oczy, natomiast gracz z druzyny Marie, będzie miał jej smutne oczy. Obie wersje mają ich standardowe źrenice, ale są ciemniczerwone zamiast złote.

PiosenkiEdytuj

  • Calamari Inkantation
  • Ink Me Up
  • Now or Never!
  • City of Color
  • Maritine Memory
  • Tokimeki ☆ Bomb Rush
  • Tide Goes Out

CiekawostkiEdytuj

  • Ich imiona złączone razem dają słowo "calamari", co oznacza "kalmary".
  • Japońska nazwa Squid Sisters, Shiokarāzu, jest to przeróbka shiokara (gulasz z fermentowanych kalmarów) i angielskiego słowa "colors". Nazwa jest romanizowana jako "Sea O' Colors", co pasuje, zważywszy na charakter Splatoon.
  • Poziome znaki na ich strojach przypominają wciącia zrobione w grillowanych kałamarnicach.
  • Jeśli gracz stoi na zewnątrz studia, to po pewnym czasie, Callie i Marie go zauważa i pomachają do niego.
  • Obie są wnuczkami Kapitana Cuttlefisha.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki